sunnuntai 2. lokakuuta 2022

Sillä ei ole se turha sana, joka ei koskisi teitä, vaan siinä on teidän elämänne; 5.Moos.32:47

 Turun Kristillinen Työväenyhdistys ry.

 Yhdistyksen ja rukoushuoneen 115-vuotisjuhla

sunnuntaina 9.10. -22  klo 14.00

 Hilkka ja Turkka Aaltonen.

 


1.Mitä lupaa Herra, Hän täyttää sen,

Hän sanansa pettääkö voisi?

Muun vaihtuissa ain' Hän on uskollinen,

Ei hyljätä konsanaan voisi.

 

Aina Herramme sana on horjumaton,

On vahvempi taivasta maata.

Jos uskoisin vaan, Niin nähdä mä saan,

Ei koskaan hän pettää mua saata.

 

2.Aina etsivä löytää ja anova saa,

Näitä lahjoja ei luetella.

En turhaan mä lähesty Vapahtajaa.

Oisi parempi osako kellään?

 

3.Vaikka peltoa kyynelin katselen mä,

Ei kylvöä ennätä kato,

Sillä Herra on laihonsa kasvattava

Ja suuri on luvattu sato.

 

4.Jos - koetuksen liekki kuinka tuskaisa oisi,

Hän apunsa antaa minulle,

Ja äänensä häätää pelkoni pois,

Olen tyyni mä kuolonkin tullen.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti