lauantai 4. marraskuuta 2023

Jos ois kaikki mun, vaan puuttuis Jeesus.....


1. Jos ois kaikki mun, vaan puuttuis Jeesus, oisko silloin elon arvoa,

tyydyttää oi voisko katoovaiset kaihon syvyydessä sydämen.

 

2 Jos ois kaikki mun, vaan puuttuis Jeesus, ansaitsisko voitto taistella?

Onko mainen ilo mainittava Jeesukseni rauhan rinnalla.

 

3. Jos ois mulla rikkaudet rakkaus, kunnia ja maine ihmisten,

mutta toivoa ei ikuisuuden, satamaa ei elon purrellen.

 

4.Jos ois kaikki mun, vaan puuttuis Jeesus, rakkautensa kuoloon kestänyt,

minne kääntyis maassa avarassa sydän heikko, tuskiin nääntynyt.

 

5.Ilman Jeesusta jos elää voisin, miten olis kuolla Hänettä!

Ilman Häntä laakson syvyydessä, ilman Häntä ijäisyydessä!

 

6.Mut nyt kaikki mun on Jeesuksessa, lääke sydänhaavaan,

kärsivän, syntiä ei, jot' ei anteeks antais, tuskaa ei, jot' ymmärtäis ei Hän.

 

7.Jos on mulla Jeesus, yksin Jeesus, eikä mitään muuta,

sieluni omistaa saa Hänessä oi kaikki, Hän suo elon yltäkyllälti.

 

sävel Oscar Ahnfeldt  sanat Anna Ölander

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti