sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.



"Kuinka makeat ovat minulle sinun lupauksesi! Ne ovat hunajaa makeammat minun suussani. Sinun asetuksistasi minä saan ymmärrystä; sentähden minä vihaan kaikkia valheen teitä. Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni. Minä olen vannonut ja tahdon sen täyttää: noudattaa sinun vanhurskautesi oikeuksia. Minä olen kovin vaivattu; Herra, virvoita minua sanasi jälkeen." Ps.119:103-106.

Raamatun sanalla on ihmeellinen pelastava ja parantava vaikutus ihmismieleen. Nälkäiselle se maistuu hyvälle. Kaipaavalle se tuo toivoa. Matkaavalle se antaa valoa askeleihin. Vaivatulle se antaa runsaasti virvoitusta.

Suomen suveen mahtuu hyvin yksi päivä, jolloin kuunnellaan Jumalan sanaa ilman kiirettä. Sen sanan rinnalla kaikki muu on on vain kehällistä ja ajallista. Ja tuon sanan todistuksen keskuksessa näemme elävän Jumalan, Kristuksen Jeesuksen.

Meillä on tarkoitus pitää taas kesäseurat vanhassa heinäladossa Kuusjoella (Salo), kesänviettopaikassamme, Raatalantie 460, 10.7. sunnuntaina klo 14.00 alkaen.
Pidämme parin tunnin jälkeen kahviväliajan ja sitten vielä jatkamme. 
Ystävät jakavat sanaa uskonsa mukaan ja lisäksi on vapaasana. 
Joten varaudu todistamaan Jeesuksesta, jos sydämesi siihen kehottaa.

Kiitos Herra, että siunaat heitä, jotka sinua etsivät, odottavat ja rukoilevat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti